VOP

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1 / ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Zhotovitel: Hedviga Nosáľová, IČO: 07011202, Dobré pole 13, 69181, dále jako „Zhotovitel“

1.2 Objednatel: Objednatelem služeb může být fyzická nebo právnická osoba, které zhotovitel poskytuje služby na základě objednávky nebo smlouvy, dle těchto podmínek, dále jako „Objednavatel“

1.3 Všeobecné obchodní podmínky: Všeobecné obchodní podmínky, dále jako „VOP“

1.4 Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.

2 / VYMEZENÍ POJMŮ

2.1 Podmínkami se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.

2.2 VOP definují obchodní vztah mezi Zhotovitelem a Objednatelem. V souladu s nimi Zhotovitel poskytuje/poskytne Objednateli (na základě objednávky nebo smlouvy) služby za podmínek definovaných v konkrétní objednávce či smlouvě.

3 / OBJEDNÁVKA – SMLOUVA

3.1 E-mailová zpráva, z níž zřetelně vyplývá požadavek na objednání konkrétní služby, může být rovněž považována za E-mailovou závaznou objednávku bez dalšího potvrzení Objednatele.

3.2 Smlouva se uzavírá písemně, nebo elektronicky formou e-mailu.

3.3 Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy Zhotovitel akceptuje Objednávku zaslanou Objednatelem.

3.4 Zhotovitel má právo odmítnout realizaci objednávky v případě, že je v rozporu se zákony, dobrými mravy, vyhláškami, pokud odporuje zájmům zhotovitele nebo pokud by mohla poškodit dobré jméno Zhotovitele.

3.5 Údaje dodané Objednatelem jsou Zhotovitelem považovány za správné a platné. Objednatel je povinen uvést pravdivé údaje. Zhotovitel není povinen tyto údaje ověřovat či jinak kontrolovat.

3.7 Objednatel potvrzuje, že jím poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že jde z jeho strany o dobrovolné poskytnutí údajů.

3.8 Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy.

3.9 Objednatel bere na vědomí, že Zhotovitel není povinen uzavřít smlouvu nebo přijmout objednávku a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily smlouvu včetně VOP.

3.10 Objednatel bere na vědomí, že objednání hostingových služeb a doménového jména musí provádět samostatně a na své náklady a jméno.

4 / PODKLADY PRO TVORBU

4.1 Objednatel dodává veškeré textové podklady, překlady, dokumenty atd. pokud dodání obsahového materiálu nebylo sjednáno jinak.

4.2 Objednatel je povinen dodat veškeré podklady, jejichž použití vyžaduje následná tvorba a to v elektronické podobě prostřednictvím emailu, nebo nahráním na cloudové úložiště Google Drive. A to zejména všechny kontaktní informace pro použití na web, sociální sítě, přístupy na hosting, do databáze a v případě redesignu webu do administrace webu. 

4.3 Fotografie a obrázky dodat v rastrovém formátu bmp, gif, jpg, jpeg, nebo png. V případě loga může být použitý formát svg.

4.4 Textové podklady dodat ve formátech doc, docx, rtf nebo txt (stránky musí být řádně označeny a viditelně odděleny).

4.5 Zhotovitel nezodpovídá za chyby a problémy, jestliže tyto chyby byly způsobeny použitím materiálů předaných mu Objednatelem v případě, že Zhotovitel nemohl vliv těchto materiálů zjistit nebo na jejich použití Objednatel trval.

5 / PRAVIDLA PRO OBSAH

5.1 Objednatel nesmí provozovat Závadný obsah.

5.2 Objednatel nese odpovědnost za publikovaný obsah jeho webových stránek (porušení práv k ochranným známkám, práv k obchodní firmě, autorských práv).

5.3 Zhotovitel neodpovídá za protiprávní úkony Objednatele v souvislosti s dodaným obsahovým materiálem (porušení práv k ochranným známkám, práv k obchodní firmě, autorských práv).

5.4 Zhotovitel je případně povinen odstranit protiprávní informace uložené Objednatelem, dozví-li se o jejich protiprávnosti. Tyto kroky jsou následně účtovány objednavateli.

5.5 Webové stránky nesmí sloužit k rozesílání nevyžádaných obchodních sdělení (spamu) nebo nevyžádaných sdělení obecně.

5.6 Objednatel nesmí v rámci našich služeb šířit počítačové viry.

6 / PRÁVA A POVINNOSTI

7.1 Objednatel je povinen se před zadáním objednávky seznámit s obsahem VOP.

7.2. Objednatel se zavazuje zajistit Zhotoviteli veškeré podmínky nezbytné pro řádné poskytování služeb, zejména se Objednatel zavazuje zajistit a/nebo poskytnout všechny potřebné podklady a přístupy a to bez zbytečného odkladu. 

7.3 Součinnost a dodání veškerých potřebných přístupů, 

 7.4. Zhotovitel se zavazuje během zpracovávání dílo konzultovat s objednatelem a případné změny při provádění díla může provádět jen se souhlasem objednatele. Jednotlivé kroky zajištění předmětu díla budou realizovány až po odsouhlasení jejich finálních návrhů objednatelem. Pokud objednatel neposkytne v dostatečném předstihu zhotoviteli potřebné pokyny, je zhotovitel oprávněn postupovat samostatně tak, aby byly řádně chráněny zájmy objednatele, které zhotovitel zná nebo znát má. Zhotovitel dílo jako celek i jeho jednotlivé výstupy zpracuje bez věcných a formálních chyb, v řádné kvalitě, včas a v dohodnuté formě.

 7.5. Zhotovitel je povinen v průběhu provádění díla informovat objednatele o skutečnostech, které mohou mít vliv na provedení díla. Zhotovitel je při plnění této smlouvy povinen postupovat s náležitou odbornou péčí, zajišťovat plnění smlouvy v souladu se zájmy objednatele, které zná nebo znát má, oznámit objednateli všechny okolnosti, které zjistí při výkonu své činnosti a jež mohou mít vliv na změnu pokynů objednatele. Zjistí-li zhotovitel kdykoliv v průběhu plnění této smlouvy, že pokyny objednatele jsou nevhodné či pro plnění předmětu této smlouvy neúčelné, je povinen na to objednatele upozornit.

7.6 S osobními údaji Objednatele je nakládáno plně v souladu s ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb.

7.7 Zhotovitel při realizaci díla postupuje samostatně a není při provádění díla vázán pokyny Objednatele.

7.8 Zhotovitel si vyhrazuje právo dočasně přerušit či omezit poskytování služby v nezbytném rozsahu bez předchozího upozornění Objednatele, je-li služba využívána v rozporu se smlouvou, objednávkou nebo při porušení závazků daných VOP.

7.9 Zhotovitel si vyhrazuje právo poskytnout údaje nutné pro výkon díla třetím stranám – například při registraci domény, zřízení webhostingu, zajištění tisku atd.

7.10 Zhotovitel si vyhrazuje právo upravit funkce a grafické provedení webových stránek v rámci funkčnosti, responzivity a správného zobrazení u materiálů dodaných ke zpracování Objednatelem.

7/ FAKTURACE A PLATEBNÍ PODMÍNKY

9.1 Objednatel se zavazuje k zaplacení ceny za provedení díla včetně víceprací nad rámec dohodnuté ceny.

9.2 Zhotovitel je oprávněn požadovat od objednatele zálohu na realizaci díla ve výši 50 % z celkové ceny před započetím tvorby díla. Zbývající část ceny je objednatel povinen uhradit po převzetí díla dle faktury.

9.3 Faktury jsou vystavovány se splatností 3 až 14 dnů a zasílány v elektronické podobě na elektronickou adresu Objednatele v den vystavení.

9.4 Objednatel se zavazuje provádět platby nejpozději k datu splatnosti faktury nebo výzvy k platbě. Dnem platby se rozumí den připsání platby na účet Zhotovitele.

9.5 Teprve po úplném uhrazení faktury nebo výzvy k platbě obdrží Objednatel plné přístupy k webovým stránkám a k administraci služeb.

9.7 Zálohu na realizaci objednávky je povinen objednatel uhradit do 3 dnů pracovních dnů od potvrzení objednávky. Záloha na realizaci je nevratná.

9.8 Protokolárním převzetím a schválením díla uznává Objednatel svůj peněžní závazek vůči Zhotoviteli.

9.9 Objednatel je povinen provést platbu dle pokynů vystavené faktury v přesné částce a označit ji uvedeným variabilním symbolem.

9.10 V případě prodlení s platbou Objednatele za doobjednané služby a rozšíření stávajícího díla je Zhotovitel oprávněn zakázat užívání již předaných prvků, pozastavit přístup Objednatele do správy webových stránek případně k jejich odstavení.

 

FAKTURACE A PLATEBNÍ PODMÍNKY U PRONÁJMU WEBOVÝCH STRÁNEK

K výše uvedenému platí i následující:

9.11 Splatnost měsičního nájmu webových stránek je vždy první den v měsící.

9.12 Zhotovitel vystaví Objednateli fakturu minimálně 7 dnů před datem splatnosti nájemného.

 

WEB MENŠÍHO ROZSAHU
(900 Kč / měsíc)
WEB VĚTŠÍHO ROZSAHU
(1200 Kč / měsíc)
cena k odkoupení po 6 měsiční lhůtě:23.000 Kč45.000 Kč
cena k odkoupení po 1 roční lhůtě:16.000 Kč35.000 Kč
cena k odkoupení po 1,5 roční lhůtě:13.000 Kč30.000 Kč
cena k odkoupení po 2 roční lhůtě:10.000 Kč25.000 Kč
cena k odkoupení po 2,5 roční lhůtě:——22.000 Kč
cena k odkoupení po 3 roční lhůtě:——20.000 Kč

Malý web o max 4 stránkách – 20 % z ceny webu menšího rozsahu

8/ PODMÍNKY DODÁNÍ A PŘEDÁNÍ DÍLA

8.1 Dílo zůstává ve vlastnictví Zhotovitele až do úplného uhrazení faktury a všech závazků vůči Zhotoviteli. Do doby uhrazení ceny díla není objednatel oprávněn využívat dílo pro svůj prospěch.

8.2 Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy ze zákonných důvodů, zejména pak v případě, kdy je Zhotovitel v prodlení oproti smluvenému termínu dokončení o více než jeden měsíc nebo předávané dílo z velké části neodpovídá sjednanému.

8.3 Podmínkou pro získání přístupu ke zdrojovému kódů, užité grafice a administrace je vyrovnání všech finančních závazků Objednatele.

8.4 Získání přístupu ke zdrojovému kódu webové prezentace ze strany Objednavatele zbavuje Zhotovitele veškeré odpovědnosti za škodu a odpovědnosti za vady webové prezentace a to i v případě, kdy nebyla podepsána písemná dohoda. Zhotovitel v žádném případě nezodpovídá za problémy respektive ušlý zisk, který by vznikl zásahem Objednatele do kódu prezentace, vadou díla, či jeho nedostupností.

8.5 Dílo nebo objednávka je dokončena ve stanoveném termínu nebo dříve.

8.6 Bude-li Objednatel v prodlení s dodáním potřebných podkladů, je Poskytovatel oprávněn posunout výše uvedené termíny plnění o dobu prodlení Objednatele s dodáním potřebných podkladů, případně navíc o dobu potřebnou k opětovné alokaci zdrojů potřebných pro poskytnutí Dodávky.

8.7 Pokud Objednatel nebude schopen nebo ochoten pokračovat v realizaci Dodávky nebo dodat podklady nezbytné pro pokračování v realizaci Dodávky tak, aby byla poskytnuta v dohodnutém termínu, je povinen uhradit k tomuto termínu alikvotní částku odpovídající ceně Dodávky realizované k tomuto datu.

9/ ÚDRŽBA WEBOVÝCH STRÁNEK

1.1 Rozsah prací spadající do údržby webových stránek:

Aktualizace WordPressu
Aktualizace šablony
Aktualizace pluginů
Řešení technických problémů způsobené aktualizací
Záloha webu a databáze 2x měsíčně do cloudu
Optimalizace a komprese obrázků
Optimalizace a čištění databáze
Optimalizace rychlosti načítání stránek
Pravidelné cachování
Bezpečnostní skenování webu a monitoring

1.2 1. Objednatel se zavazuje nahlásit vady bezprostředně po jejích zjištění primárně na e-mailovou adresu: hedviga@nosalova.cz.

1.3  Zhotovitel se zavazuje zahájit úpravu zjištěných vad nejdéle do:
a) 48 hodin u textových vad
b) 24 hodin u grafických vad
c) 12 hodin v případě vad ve funkčnosti webových stránek

1.3 Vady, které nespadají do shora uvedených kategorií, budou odstraněny nejpozději do 5 pracovních dnů od zahájení nápravy.

1.4 Pokud Objednatel neposkytne Zhotoviteli náležitou součinnost pro řádný výkon smluvených prací, nemůže se dovolávat lhůt plnění uvedených v tomto článku.

Vady zapříčiněné cizím zaviněním

1.5 Závady zapřičiněné cizím zaviněním nejsou považovány za závady způsobené Zhotovitelem a nevztahuje se na ně doba odezvy.

1.6 Závady zapřičiněnými cizím zaviněním se rozumí závady vzniklé na webových stránkách při manipulaci Objednatele se zdrojovými soubory stránek serveru, manipulaci s databází, nastavením parametrů serveru, které zapříčiní závady na webových stránkách a také závady vzniklé útokem na stránky třetí osobou hackerské útoky, mallware atd.

1.7 Odstranění vad spojené se zjištěním útoků třetích stran – hackerů, mallware a dalších virů nespadá pod kompetence Zhotovitele, ale do kompetence programátora. Zhovotovitel může poskytnout součinnost při řešení závad (např. vyhledání vhodného programátora zaměřujícího se na odstranění mallware apod.)

1.8 Objednatel není povinen se Zhotoviteli zavázat k placení měsiční údržby webových stránek. K nepřijetí údržby není vázaná služba dodání webových stránek.

1.9 Objednatel je ovšem povinen informovat Zhotovitele, jestliže si nepřeje měsiční údržbu webových stránek a to v poptávce, anebo v závazné objednávce.

1.10 Zhotovitel nenese žádnou odpovědnost za škody způsobené Objednatelem, jestliže vlastním přičiněním způsobí nefunkčnost stránky.

FAKTURACE A PLATEBNÍ PODMÍNKY ZA SPRÁVU A ÚDRŽBU WEBOVÝCH STRÁNEK

1.1 Cena za údržbu webových stránek bude Objednateli známá v kalkulaci za dodání webových stránek. Cena je vypočítána dle velikosti webových stránek a funkcí.

a) menší web od 250 Kč / měsíc
b) firemní prezentace od 700 Kč / měsíc
c) větší web a menší eshopy od 1000 Kč / měsíc

1.2 Cena za službu je splatná první den každého měsíce.

1.3 Zhotovitel vystaví fakturu minimálně 7 dnů před koncem měsíce.

 

10 / VADY, VÝPADKY WEBHOSTINGOVÝCH SLUŽEB

6.1 Zhotovitel nezodpovídá za vady a výpadky webhostingové služby dodané objednatelem.

6.2 Zhotovitel nezodpovídá za výpadky webhostingové služby zajištěnou poskytovatelem webhostingových služeb.

11/ REKLAMACE A ODSTOUPENÉ OD SMLOUVY

11.1 Zhotovitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ze zákonných důvodů, zejména pak v případě, jestliže je Objednatel s placením záloh nebo splátek v prodlení větším než 14 dnů.

11.2 Zhotovitel je oprávněn odstoupit od smlouvy, jestliže je termín pro předání podkladů pro dokončení díla nebo termín konečné kontroly a schválení díla překročen Objednatelem o více než jeden měsíc.

11.3 Je-li k tvorbě díla nutná součinnost Objednatele, je Zhotovitel oprávněn určit přiměřenou lhůtu k součinnosti a po jejím uplynutí může od smlouvy odstoupit, upozorní-li na takový následek Objednatele.

11.4 Zhotovitel nezodpovídá za problémy respektive ušlý zisk, v případě závady ze strany hostingové společnosti, jako například nedostupnost serveru, zavirování, problémy vzniklé únikem dat atd.

11.5 V případě zjištění cizího zásahu do zdrojového kódu nebo nevhodného používání není Objednatel oprávněn požadovat bezplatné odstranění závad. Toto zjištění není považováno jako porušení funkčnosti ze strany Zhotovitele.

11.6 Reklamaci může uplatňovat pouze Objednatel, tj. osoba, která provádí objednávku, nebo osoba uvedená ve smlouvě o dílo.

11.7 Na služby poskytnuté zdarma nebo formou bonusu není možné uplatňovat reklamace, Objednatel má právo takové bonusy odmítnout.

11.8 Odstoupením od smlouvy nebo stornování potvrzené objednávky vzniká Zhotoviteli nárok na úhradu prací, které byly zhotoveny do data odstoupení od smlouvy a to nejpozději do 7 dnů.

11.9 Objednatel má možnost odstoupit od smlouvy v okamžiku, kdy je zásadně nespokojen s grafickým návrhem vytvořeným Zhotovitelem a to pouze v případě, kdy se grafický návrh podstatně neslučuje se zadáním Objednatele.

12/ PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

12.1 Respektujeme zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v podobě jeho aktuálního znění a dle toho i nakládáme s Vašimi údaji.

12.2 Veškerá data uchováváme pouze po dobu nutnou k jejich zpracování, a to pouze pokud je zpracování potřeba.

12.3 Vyhrazujeme si však právo tyto údaje poskytnout orgánům činným v soudním či jiném trestním řízení či šetření.

13/ ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1 V případě vyšší moci je každá strana zproštěna svých závazků ze Smlouvy a jakékoliv prodlení v plnění jakéhokoliv závazku vyplývajícího ze Smlouvy bude tolerováno a smluvní strana postižená zásahem vyšší moci nebude odpovědná za škody nebo jinak, pokud takové prodlení nebo škoda bude přímým nebo nepřímým důsledkem vyšší moci.

13.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé objednávky či smlouvy.

13.3 Veškeré zde neuvedené vztahy smluvních stran se řídí dle platného zákoníku.

13.4 Objednatel souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

13.5 Zhotovitel a Objednatel se dohodli, že plně uznávají elektronickou formu komunikace, zvláště pak prostřednictvím elektronické pošty a internetové sítě, jako platnou a závaznou pro obě smluvní strany.