PROBÍHÁ PŘESTAVBA STRÁNKY. NĚKTERÉ FUNKCE NEMUSÍ SPRÁVNĚ FUNGOVAT. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ

K

Tvorba webových stránek

Nepochybuji o tom, že to se svou službou nebo produktem myslíte vážně. Stejně vážně byste měli brát i tvorbu webu. Proč? Protože dokáže být velmi silným a účinným marketingovým nástrojem.

Ano, web je marketingový kanál, který má nějaké úkoly (a každý web má ten úkol jiný – některý informovat, další budovat komunitu, jiný přímo prodávat). Neslouží ke kochání se ani k tomu, aby zapadl do propadliště internetu. Já jsem tu od toho, abych vám pomohla postavit kvalitní základy pro vaše marketingové aktivity. A to webem, který bude nad jinými vyčnívat originalitou, ale zároveň nezapomene na to nejdůležitější – na uživatele. Před tím, než mi napíšete, máte možnost si mě a mou expertízu proklepnout – například na sociálních sítích

Úloha webdesignéra je stejná, jako u přemýšlivého hostitele – předpovídá potřeby svých hostů.

Jak naše spolupráce bude probíhat?

01

Poznáme se

02

Zařídím vše potřebné

03

Návrh a texty

04

Designuji web

05

Připravím web ke spuštění

06

Údržba webu

01

Ze všeho nejvíc musím vědět kdo jste, jaký projekt chcete spustit / redesignovat a jak vám mohu pomoci. Po schválení cenové nabídky si vyhrneme rukávy a začneme pracovat.

02

Po uhrazení 50 % ze zakázky vytvořím společnou složku na Google Drive, zařídím hosting (bude na vaše jméno), nainstaluji WordPress, zabezpečím a připravím na další práci.

03

Vytvořím strukturu webu a wireframe. Wireframe je návrh webu bez designu. Zkonzultujeme rozvržení webu a napíší se dokonalé texty, které potrhnou vás, váš byznys.

04

Začíná tá pro vás zábavnější část spolupráce – design. Tvořím moderní a vždy něčím unikátní design podle vašeho naturelu. Design je proces, vylepšuje se neustále.

05

Jakmile je design a všechny funkce hotové, provedu základní SEO, optimalizaci webu, otestuji, vypustím web a znovu otestuji. Pravidelně budu web první týden monitorovat.

06

Postarám se o vás, abyste nemuseli marnit čas údržbou webu. Přečtěte si, co všechno údržba webu obsahuje. Pokud chcete mít web ve svých rukou, domluvíme se na placeném školení, kde vám předám vše pro to, aby váš web byl stále up-to-date a funkční.

Kolik stojí nový web?

Každý projekt je úplně jiný, má jiné cíle a požadavky na funkčnost. Proto u mě nehledejte jasné cenové balíčky. Pro přesnou cenovou kalkulaci potřebuji znát více informací, ze kterých zjistím třeba i to, jestli projekt vyžaduje další posily do týmu (grafiky, copywritery, programátory, fotografy,..).

Běžný web do 6 stránek se vejde do 30.000 Kč (např. CopyDáma.sk). Pokud má být ale součástí takového webu o malém rozsahu ilustrace na míru a brand manuál (např. DrKotel.cz), cena se pohybuje okolo 40.000 Kč.

Finance vložené do nového webu je investice, ne náklad

A občas se prvotní investice pár desítek tisíc neoplatí. Zejména tehdy, když začínáte a nevíte, zda přežijete první rok. V tom případě je nejvhodnější řešení postavit Minimální verzi webu (nižší nároky na rozvětvení webu, funkce a automatizaci). Na MVW vsadila i klientka (Pelináda.cz) – udělali jsme jednoduchou (ale stále originální a funkční) jednostránku s objednávkovým formulářem místo automatizovaného a drahého eshopu. Vešly jsme se do 15.000 Kč a klientka po roce hlásí, že je stabilní a zavalená prací, takže teď se eshop vyplatí – má jistotu, že se ji investice vrátí.

Jak vidíte, mé ceny začínají na 15 tisících za jednostránku a rostou podle velikosti a náročnosti projektu. Platí se na 2 splátky (maximálně na 4) tak, aby to pro vás bylo méně zatěžující. Na tvorbu eshopů se nezaměřuji a pracuji pouze s WordPressem a Divi.