WEB JE PŘESUNUTÝ NA NOVOU ADRESU NOSALOVA.COM

Uzavřená sekce pro účastníky kurzu funguje standardně.
Články na blogu jsou stále přístupné.

Tvorba webových stránek

Svět se změnil. Internet zažil za poslední 2 roky prudký 23% nárůst. Využíváte tento rozkvět efektivně?

Web dokáže být velmi silným a účinným marketingovým nástrojem – pomůže předat vaše vize mnohým potenciálním zákazníkům. Já jsem tu od toho, abych vám pomohla postavit kvalitní základy pro vaše marketingové aktivity. A to webem, který bude nad jinými vyčnívat originalitou, ale zároveň nezapomene na to nejdůležitější – na uživatele.

Proč já?

Pojďte mě poznat blíž.

Praxe

Oboru se věnuji na plný plyn, neustále se vzdělávám (a vzdělávám i další webaře), mám praxi z tvorby webů od roku 2007.

Výsledky

Mí klienti se mnou dosahují výsledky – nové poptávky, objednávky a další nastavené cíle.

Kontakty

Dokáži zastřešit a řídit i další profesionály a vy v konečném důsledku získáte služby „agentury“ za ceny živnostníků.

Poctivost

Záleží na svých klientech natolik, že bych si nedovolila udělat něco, co bych neudělala na svém vlastním projektu.

Procesy

Mám vyladěné procesy, striktně nastavené hranice – máte jistotu, že spolupracujete s profesionálem, co má věci pod kontrolou.

Přesah

Zastřeším celý proces od A do Z. Zapomeňte na šablony. Začneme z gruntu od návrhu struktury, přes design, až po technické nasazení funkcí. Jsem analytický, technický, ale také vysoce kreativní typ.

Co vás nejvíce zajímá

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište mi, ráda zodpovím vaše dotazy.

Co všechno je součástí tvorby webu?

Všechny úkony, které jsou sočástí dodávky tvorby webu jsem sepsala do přehledného PDF dokumentu.

Zobrazit PDF

Jak naše spolupráce bude probíhat? Jaký je proces?

V tomto dokumentu naleznete jednotlivé fáze spolupráce:

Zobrazit PDF

Kolik stojí tvorba webu? A vaše hodinová sazba?

Každý projekt je úplně jiný, má jiné cíle a požadavky na funkčnost. Pro přesnou cenovou kalkulaci potřebuji znát více informací, ze kterých zjistím třeba i to, jestli projekt vyžaduje další posily do týmu (grafiky, copywritery, programátory, fotografy,..).

Pro představu, jak se pohybují dynamické weby (WordPress)
Jednostránkový web (vhodný pro marketingové kampaně, cestu zákazníka, nebo webovou vizitku) je od 18 000 Kč.

Firemní web (prezentace služeb firmy / podnikatele. Jazykové mutace, blog, katalog, kvízy a jiné funkce podle potřeby) je od 33 000 Kč.

Prodejní web (prezentace firmy s náročnějšími funkcemi a s mnoho obsahu. E-shop, online kurzy, velký katalog, kalkulačky, portál a jiné funkce) je od 48 000 Kč.

Statické weby 15 – 25tis.

Weby naceňuji za fixní cenu, nepočítám je hodinovou sazbou. Běžná hodinová sazba je 900 Kč (pro úpravy, malé práce na webech).

Nedáte slevičku?

Nedám slevičku : ).

Naučit se vytvářet kvalitní weby stojí každého profesionála tisíce hodin učení se, zkoušení, potu a občas i slz. Pokud bych podhodnocovala svou práci, znamená to, že si nevážím sama sebe a koneckonců ani vás a váš projekt (protože bych do něj nedala tolik úsilí, kolik si zaslouží).

Občas kývnu na „slevu“ za barter, pokud nabízíte něco, co zrovna potřebuji (např. wellness, ubytování, zdraví..).

Jaké podklady ode mě potřebujete?

To záleží projekt od projektu, ale většinou se jedná o tyto věci:

(a pokud je budete mít přichystané ještě před odesláním poptávky, vypracuji vám cenovou nabídku rychleji, protože dokáži bez dalšího dotazování zjistit náročnost)

  • Fotografie (vás, firmy, týmu).
  • Obrázky a grafické prvky (pokud máte k dispozici vytvořený brand/grafický manuál).
  • Logo.
  • Grafický návrh webu (pokud je k dispozici).
  • Analýzy (konkurence, trhu, klíčových slov, UX,..).
  • Přehledně sepsané veškeré kontakty na jednotlivá oddělení, pobočky + zákonem stanovené náležitosti (sídlo firmy, informace o zapsání v rejstřiku, kontakty, GDPR, obchodní podmínky..).
  • Textový mustr (co na webu určitě musí zaznít, co tam nesmí zaznít, příběh vaši firmy, specifikace služeb a produktů,..).
  • Přehledně vyplněné odpovědi na otázky včetně popisu funkcí webu (co chcete, aby web uměl).

Samozřejmě čím více použitelných podkladů, tím se snižuje časová náročnost vypracování webu (a tedy i cena). Nemusíte si ale dělat starosti, pokud žádné podklady mít nebudete. Pomůžu vám.

Co marketing?
Marketing je pro vás velice důležitý. Webová stránka sama o sobě vám nové zákazníky nepřinese. Musíte na web přivést relevatní návštěvnost. Správně postavený web tuto návštěvnost promění ve vaše zákazníky.

Doporučím vám šikovné profesionály na reklamy, se kterými budu ráda v úzkém kontaktu a web vyvíjet a upravovat tak, aby se zvýšila úspěšnost webu.

Bude web včetně SEO?

Jako webař zajišťuji přípravu na SEO – správná sémantika nadpisů, ALT popisy obrázků, meta popisy, titulky, správné zobrazení na sociálních sítích, interní prolinkování.

Další práce je již na specialistovi.

Údržba bude? A za kolik?

Údržba je pro správný chod webové stránky velmi důležitá – více se dočtete tady. Po dokončení webu teprve veškerá práce začíná. Vy si ale dělat starosti se správou webu nemusíte – můžete se na mě spolehnout.

Jak probíhá komunikace?

Aby nedocházelo k nejasnostem, nedorozumění a komunikačnímu šumu, forma spolupráce, kdy si ujasňujeme brief zásadní pro dodávku webu, je strikně písemní.

Tím chráním vás i sebe, mohu se k informacím vracet a v klidu se zamyslet, abych vám dodala co nejlepší možný výsledek.

Ráda si s vámi krátce zavolám, abychom se poznali, anebo vyřešili detaily (např. doplnění k poptávkovému dotazníku, aj.).

Pokud jste (anebo budete) dlouhodobý klient, nemusíme mít všechno písemně. Stačí mi zavolat, co potřebujete (změnit/upravit na webu, konzultace nového nápadu, vytvoření letáků, apod.) a já vám to dodám. Nezřídka se stává, že se pobavíme i o nebyznysových věcech : ). Toto je tedy už jiná situace, protože to nejtěžší (tvorbu webu) máme už za sebou.

 

Za ty roky v oboru vím, co nejlépe funguje a co naopak přináší nepřijemnosti. Poprosím, abyste respektovali nastavený systém.

 Přečíst si Obchodní podmínky >

Na jakém systému bude web postavený?

Při práci využívám:

Redakční systém WordPress a Divi theme.
Pro statické weby bez redakčního systému Mobirise a Webflow.

Kolik revizí designu je v ceně zakázky?

Většinou počítám s tím, že v rámci zakázky budou 4 revize.

V rámci úvodní strany jsou 2 kola revizí.

Nejprve udělám “nástřel ”designu > revize > úprava > revize > úprava

Následně začnu designovat zbytek webu (všechny stránky). Zde jsou 2 kola revizí.

Nadesignování > revize > úprava > revize > úprava.

Více revizí beru jako vícepráce a účtuji je hodinovou sazbou 900 Kč.

Umíte programovat?
Neprogramuji funkce, pracuji s frontendem. Ale mám kontakty na velmi šikovné programátory.
Děláte i návrhy vizitek, loga, polepy, plakáty..?

Nejsem grafik, nemám dostatečné softwarové vybavení, takže ne. Pro některé klienty ale dělám výjimky. Logo vytvořím jednoduché, textové a vizitky a další reklamní návrhy v Canvě. Výstupy mi upravuje grafik, aby byly vhodné pro tisk. Není to ale má standardní nabídka. Napište mi, a individuálně se domluvíme.

S jakými klienty spolupracujete?

Nezáleží zda jste malý nebo velký živnostník, nebo malá či větší firma – dostupná jsem pro všechny ty, kteří umí ocenit odbornou práci, mají ve mě důvěru a poskytují prostor, abych pro ně mohla odvést co nejlepší výsledek. Váš projekt mě zajímá, jakoby byl můj vlastní.

Berete dlouhodobé spolupráce?

Samozřejmě. O ty mi jde především. Budu ráda k dispozici na dlouhodobou spolupráci, jak s vámi, tak s marketéry, copywritery a společně dotahovat vaše vize a plány.

Jsem pro vás tím
pravým webdesignérem?

Teď je krok na vás.