Tvorba webových stránek

Nepochybuji o tom, že to se svou službou nebo produktem myslíte vážně. Stejně vážně byste měli brát i tvorbu webu. Protože dokáže být velmi silným a účinným marketingovým nástrojem.

Ano, web je marketingový kanál, který má nějaké úkoly (a každý web má ten úkol jiný – některý informovat, další budovat komunitu, jiný přímo prodávat). Neslouží ke kochání se ani k tomu, aby zapadl do propadliště internetu. Já jsem tu od toho, abych vám pomohla postavit kvalitní základy pro vaše marketingové aktivity. A to webem, který bude nad jinými vyčnívat originalitou, ale zároveň nezapomene na to nejdůležitější – na uživatele. 

Úloha webdesignéra je stejná, jako u přemýšlivého hostitele – předpovídá potřeby svých hostů.

Jak naše spolupráce bude probíhat?

Všechny fáze spolupráce jsem sepsala do přehledného dokumentu

01

Poznáme se

02

Zařídím vše potřebné

03

Návrh a texty

04

Designuji web

05

Připravím web ke spuštění

06

Údržba webu

01

Ze všeho nejvíc musím vědět kdo jste, jaký projekt chcete spustit / redesignovat a jak vám mohu pomoci. Po schválení cenové nabídky si vyhrneme rukávy a začneme pracovat.

02

Po uhrazení 50 % ze zakázky vytvořím společnou složku na Google Drive, zařídím hosting (bude na vaše jméno), nainstaluji WordPress, zabezpečím a připravím na další práci.

03

Vytvořím strukturu webu a wireframe. Wireframe je návrh webu bez designu. Zkonzultujeme rozvržení webu a napíší se dokonalé texty, které potrhnou vás, váš byznys.

04

Začíná tá pro vás zábavnější část spolupráce – design. Tvořím moderní a vždy něčím unikátní design podle vašeho naturelu. Design je proces, vylepšuje se neustále.

05

Jakmile je design a všechny funkce hotové, provedu základní SEO, optimalizaci webu, otestuji, vypustím web a znovu otestuji. Pravidelně budu web první týden monitorovat.

06

Postarám se o vás, abyste nemuseli marnit čas údržbou webu. Přečtěte si, co všechno údržba webu obsahuje. Pokud chcete mít web ve svých rukou, domluvíme se na placeném školení, kde vám předám vše pro to, aby váš web byl stále up-to-date a funkční.

Kolik stojí nový web?

Každý projekt je úplně jiný, má jiné cíle a požadavky na funkčnost. Pro přesnou cenovou kalkulaci potřebuji znát více informací, ze kterých zjistím třeba i to, jestli projekt vyžaduje další posily do týmu (grafiky, copywritery, programátory, fotografy,..).

Pro představu, jak se pohybují ceny tvorby kvalitního a funkčního webu:

Landing page

Jednostránkový web vhodný pro vaše marketingové kampaně, cestu zákazníka, nebo webovou vizitku.

od 18 000 Kč

Přesná cena bude vypočítaná na základě složitosti a funkcí.

Firemní web

Prezentace služeb firmy / podnikatele. Jazykové mutace, blog, katalog, kvízy a jiné funkce podle potřeby.

od 33 000 Kč

Přesná cena bude vypočítaná na základě složitosti a funkcí.

Prodejní web

Prezentace firmy s náročnějšími funkcemi a s mnoho obsahu. E-shop, online kurzy, velký katalog, kalkulačky, portál a jiné funkce.

od 48 000 Kč

Přesná cena bude vypočítaná na základě složitosti a funkcí.